Atsiprašome už nepatogumus.
Pabandykite ieškoti dar kartą
„RVS Master“ yra unikalus tuo, kad variklių, pavarų dėžių, reduktorių ir kitų mechanizmų remontas atliekamas automobilio eksploatacijos metu, jų neardant. Ši medžiaga yra išskirtinė, nes besitrinantys susidėvėję metalo paviršiai joje esančios unikalių metalo keramikos elementų dėka atsistato į praktiškai gamyklinius parametrus.
„RVS Master“ – tai mokslininkų sukurtas smulkių dispersijų, daugiakomponenčių susintetintų mineralų (serpantinito, šungito, nefrito ir kt.) bei specialių priedų ir katalizatorių mišinys. Jis netirpsta nei degaluose, nei tepaluose, bet puikiai dera su jais.
„RVS Master“ PANAUDOJIMAS
Paruoštas „RVS Master“ mišinys supilamas į variklį per tepalų užpylimo angą. Susimaišęs su tepalu, jis patenka ant trinties veikiamų paviršių – stūmoklių, cilindrų, alkūninio ir paskirstymo velenų ir kt. Varikliui veikiant, dėl metalų trinties susidaro reakcija, kurios metu susidėvėję metalų paviršiai pasidengia metalo keramikos sluoksniu. Toks sluoksnis pasižymi absoliučiu sukibimu su metalais molekulių lygmenyje, todėl neatsisloksniuoja, nenutrupa ir nenusidėvi. Jis yra atsparus oksidavimuisi ir korozijai, todėl yra itin ilgaamžis.
RVS technologijos paveikti susidėvėję varikliai atsistato kone iki gamyklinio lygio. Kompresija cilindruose, iki RVS poveikio, nukritusi iki 4-6 atmosferų benzininiams varikliams, atsistato iki 11-12 atmosferų ir suvienodėja visuose cilindruose.
Variklių vibracija sumažėja net iki 50 proc., o tepalo slėgis pakyla nuo 1-2 iki 3-5 atmosferų.
Negana to, varikliai tampa gerokai ekonomiškesni. Kartais variklio degalų ekonomija padidėja nuo 5 iki net 20 proc., o dūmingumas sumažėja net 2-3 kartus. Dėl sumažėjusios trinties variklį žiemą tampa gerokai lengviau užvesti. Šis poveikis išlieka net 100 000 km ridos ir ilgiau.
Gamintojai rekomenduoja „RVS Master“ naudoti net ir naujiems varikliams. Net ir visiškai naujame automobilyje sumažėja vibracija, nežymiai padidėja galingumas ir sumažėja degalų sąnaudos, o variklio ilgaamžiškumas padidėja 2-3 kartus.
Susidėvėjusiems varikliams rekomenduojama „RVS Master“ produktą naudoti du kartus – po pirmo karto pravažiavus 400-500 km procedūrą pakartoti.
Metalo keramikos apsauginio sluoksnio SAVYBĖS:
Absoliuti adhezija (sukibimas) su metalais molekulių lygmenyje, kas apsaugo nuo paviršiaus sluoksniavimoso;
Vienodas linijinio terminio plėtimosi koeficientas palyginti su metalais, ant kurių jis susidarė, todėl nenutrupa ir nesisluoksniuoja kaitinant ir atvėsinant;
Smūginis atsparumas – iki 50 kg/mm2;
Trinties koeficientas – 0,003-0,007!;
Atsparus oksidavimuisi ir korozijai (chemiškai inertiškas);
Atsparus ugniai (suirimo temperatūra apie 1700 laipsnių);
Apsaugo paviršius nuo vandenilio skylinėjimo. Apsaugo nuo elektrocheminės korozijos (dielektrikas).
RVS technologijos efektas susidėvėjusiems varikliams:
Kompresija, tepalo slėgis išauga iki gamyklinių parametrų. Slėgis visuose cilindruose išsilygina. Pilnai atsistato visi susidėvėję metaliniai paviršiai;
Vibracija sumažėja iki 50%;
Trinties koeficientas sumažėja iki 0,003;
Degalų ekonomija nuo 5-20% (kartais daugiau);
Vožtuvų hidrokompensatorių triukšmingumas nutyla;
CO ir CH variklio išmetamuose dujose sumažėja 2-3 kartus;
Tepalų sąnaudos sumažėja iki 0;
Žiemos metu variklis užsiveda žymiai lengviau;
Padidėja variklio ilgaamžiškumas 2-3 kartus;
Padėvėtuose varikliuose naudojamas 2 kartus. Po pirmojo apdorojimo, nuvažiavus 400-500 km, atliekamas antras, o sekantis apdorojimas atliekamas tik po 100 000km (priklausomai nuo variklio susidėvėjimo). Nesant tepalo variklyje galima eksploatuoti jį iki 200km.
Reguliariai naudojant RVS-master produciją nepriklausomai nuo kilometražo pilnai išvengiamas variklio susidėvėjimas.
RVS technologijos efektas naujiems varikliams:
Padidėja variklio galia iki 1-3 a.j (kw). Variklis iki 100 000 km nesidėvi;
Sumažėja vibracija;
Sumažėja degalų sąnaudos;
Žiemos metu žymiai lengviau užsiveda.
Iki 100 000 km naujiems varikliams užtenka tik vieno RVS-master apdorojimo.
Pabandykite ieškoti dar kartą